Thursday 18 July 2013

Promosi Julai 2013: GLA Complex

Promosi Menarik Julai 2013 - GLA Complex

Saya percaya ramai pelanggan Shaklee terutamanya wanita yang merasa teruja dengan promosi bulan ini ialaitu GLA Complex. Suplemen ini terkenal di kalangan para isteri yang sedang merancang untuk hamil. Namun, jangan salah anggap, ia bukan sahja untuk hamil. Banyak lagi khasiat GLA Complex ini sebenarnya. Malah, ia juga boleh diambil oleh lelaki.

Apa itu GLA? Ia merupakan akronim kepada gamma-linolenic acid. Kebanyakan GLA diambil daripada Evening Primrose Oil (EPO) manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih baik dari segi kadar penyerpannya dan 3 kali lebih berkesan daripada EPO. 

Antara manfaat utama GLA

· Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome) seperti senggugut yang teruk
· Membantu dalam menangani menopause.
· Membantu mengecutkan cyst
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkan immuniti badan.
· Mempelahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf.

GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.

Haaa....banyak betul kelebihan GLA ni. Rugi kalau tak rebut peluang semasa promosi ni untuk mendapatkan GLA sorang sebotol. Nak jimat lagi, borong 6 botol terus, boleh dapat free satu botol. Untung berganda. Jimat duit, badan pun In Sya Allah lebih sihat.

Betul ke GLA ni berkesan eh? 

Ok. Nak tahu keberkesanannya, mari kita lihat testimoni kt bwh ni yang saya ambil dari blog MamaFaiz. Mereka ni semua pelanggan Shaklee yang berkongsi pengalaman menggunakan produk Shaklee dalam grup tertutup kami.



Sebenarnya ada banyak lagi testimoni menarik tapi cukuplah yang ni je dulu. Kalau nak tengok yang lain, leh google sendiri kat internet. Sure u akan jumpa berlambak pelanggan Shaklee yang berpuas hati dengan GLA Complex Shaklee ni.

Jadi, kalau rasa-rasa nak merasai sendiri kebaikan GLA Complex Shaklee ni, sila-silalah hubungi saya ye. Kalau order dalam bulan Ramadhan ni, ada free gift istimewa untuk anda.

Okey, itu saja untuk malam ini. Nak tido dah ni. Esok nak kena bangun awal, masak untuk sahur. Assalamualaikum

Salam ceria
Rina.

No comments:

Post a Comment