Saturday 20 July 2013

Kompilasi Testimoni GLA Complex

Kebaikan GLA Complex Shaklee

Malam ni saya nak kongsikan lagi kebaikan GLA Complex Shaklee ni. Jika sebelum ni, saya dah cerita tentang fakta kebaikan GLA Complex ni di entry ini, kali ni saya nak kongsikan beberapa testimoni daripada pengguna-pengguna GLA Complex Shaklee.










Haaa.... tu dia. Terima kasih kepada semua pengguna-pengguna yang telah berkongsi hasil kebaikan penggunaan GLA Complex ni. Sebenarnya ada banyakkkkk lagi testimoni yang menarik tapi tak larat pulak saya nk masukkan semuanya di sini. 

Kebanyakan pengguna GLA Complex ni pada asalnya ingin memperbetulkan kitaran haid atau merancang untuk hamil, tapi mereka dapat bonus yang lain juga iaitu, kulit yang lebih berseri-seri. Lepas ni jom telan GLA sebotol. Eh..eh...bukan sebotol sekali ngap ye. Sebotol untuk 1-2 bulan. Pengambilan yang dicadangkan ialah 1 biji 2 kali sehari. Kalau rasa nak kesan cepat, bolehlah ambik 2 biji sekali makan. Tapi x yahlah makan lebih dari tu, sebab badan kita ni tak leh nak serap banyak-banyak vitamin dalam satu masa. membazir pulak nanti.

Kalau rasa berminat, boleh hubungi saya, pengedar Shaklee anda yang sah. Ada free gift jika order sekarang hingga hujung Julai nanti.

Salam Ceria

Rina


No comments:

Post a Comment